niedziela, 9 marca 2014

Chrzest po raz pierwszy

Oj ubogo się zrobiło na tym moim blogu.... :( Niestety krążę teraz pomiędzy dwoma miejscowościami i niekiedy ciężko mi ze sobą zabrać wszystkie materiały, a do tego praca, która pochłania 90 % mojego czasu i jak wraca się późnym wieczorem niekiedy ciężko jest zabrać się za cokolwiek...

Dostałam jednak zlecenie "na ostatnią chwilę".... kartkę na chrzciny, której jeszcze nigdy nie miałam okazji zrobić. Odmówić ciężko, ale przyznam szczerze, że ta tematyka jest dla mnie zupełnie obca i chyba średnio do mnie trafia ;) Efekt końcowy dał mi do zrozumienia, że jeszcze nad wieeeeloma rzeczami muszę popracować. Na szczęście osoba zamawiająca była zadowolona....uf






7 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, aniołek ekstra i w ogóle kompozycja mi się podoba. Zamawiający na pewno był zadowolony. Może i ja skuszę się na jakąś wielkanocną, hmm.... może?
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może, tylko zdecydowanie TAK! :)

      Usuń
  2. Kasiu karteczka piękna i bardzo oryginalna.
    Aż sama żałuję, że nie mam takich na pamiątkę dla moich dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna !!! Czasem tak jest , że nie ma czasu na nic, ale człowieka coś ciągnie do swoich pasji. I tak wydaje mi się, że na pasję zawsze trzeba znaleźć czas, a talent , którego się nie rozwija - marnieje. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń