niedziela, 16 lutego 2014

Pozostałości po walentynkach

Po pierwsze witam nowych obserwatorów i dziękuję każdemu z osobna za każdy miły komentarz, dzięki Wam chce się robić, chce się próbować nowości, uczyć wielu nowych technik, sposobów! :)

Po drugie... akcja szybki prezent dla Narzeczonego na walentynki - czyli box dla fana piłki nożnej (i wielu innych sportów) :)







A teraz życzę Wam słodkich snów, udanej niedzieli i trzymajcie za mnie kciuka bo jutro przeprowadzka, nowe miasto, od poniedziałku nowa praca....uhhh.. już mnie stres i tęsknota zżera! :( 


5 komentarzy:

  1. Ale super;))Miśki na boisku mnie rozbroiły;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i pomysłowe:)
    Powodzenia w nowym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj przyda się to "powodzenie" ;)

      Usuń
  3. Zachwyca pudełko pełne cudeniek:)
    no stress ;)
    Pozdrawiam ds-4-kunst.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się buźka roześmiała :) Rewelacyjny pomysł!
    Rozgoszczę się u Ciebie i dołączam do grona obserwatorów :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie :)
    http://sylwia-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń