niedziela, 2 lutego 2014

Mój pierwszy box :)

Wracając do tematu ślubu, na który się wybieram pod koniec lutego, dążąc do "perfekcji" tym razem zdecydowałam się na zrobienie mojego pierwszego exploding box :) Skorzystałam z rad Ifony z Ifgift, która świetnie opisała krok po kroku całą procedurę wycinania i klejenia :) Dodatkowo porwałam się z motyką na słońce - zdecydowałam się na zrobienie okrągłego tortu - o zmoro moja...
Ostatecznie wyszło.....bardzo czerwono... no ale nie wszystko może być zawsze tak jak chcemy ;)
Brakuje tylko jeszcze kokardek do "przywiązania" kasy i będzie finisz!






18 komentarzy:

  1. Piękny. Czerwieni jest akurat, zresztą to kolor kojarzący się z miłością więc na ślub idealnie.
    Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) tak właśnie sobie tłumaczyłam tą czerwień... że miłość i te inne to może być dużo ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny torcik, poczynisz ich jeszcze z 20 i bedziesz robić je w środku nocy z zamkniętymi oczyma:) A karteczki quilingowe bardzo fajne, też lubie tą technikę, choć rzadko w niej tworzę, ale jak już się zabieram to wyobraźnia mnie ponosi. Więc zapraszam do mnie może Cię zainspiruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie byłoby mieć taką wprawę, zobaczymy co da się z tym zrobić ;) Właśnie przeglądałam Twojego bloga i prace są zdecydowanie inspirujące!

      Usuń
  3. Piękny ten boxik.. I te różyczki takie malusieńkie, cudne.
    A czerwień idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różyczki to również mój debiut :) Dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  4. Fajny box :) Powodzenia :) quilingowe karteczki to dla mnie kosmos!! nawet nie próbowałam choć....zakupiłam igłę do tego:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już nawet igłę masz to musisz koniecznie spróbować!

      Usuń
  5. pierwszy raz widzę dwukolorowe wieczko! rewelacyjny pomysł. na pewno go podkradnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny ten Twój boksik! a torcik wyszedł świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko:) i super torcik:) na pewno obdarowanym podobał się taki box:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam osoby które tworzą w tej technice jak dla mnie to wyższa szkoła jazdy :)
    pudełeczko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny box, na ślub idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysł z kartkami - pierwsza klasa!
    z pozdrowieniami, Ella

    OdpowiedzUsuń
  12. OOoooo cudo! Taaakie romantyczne!

    OdpowiedzUsuń