poniedziałek, 24 lutego 2014

Efekty wymianki

Odetchnęłam! Pierwszy raz brałam udział w wymiance (Wymianka Turkusowa) i odetchnęłam, ponieważ paczuszka dla mojej Pary (Ani) doszła i doszły mnie również słuchy, że Ania zadowolona z prezentu, a to najważniejsze :)
Z racji ostatniej przeprowadzki, nie mam przy sobie prawie żadnych materiałów :( większość prac do weekendu wstrzymanych, to chociaż pochwalę się co zrobiłam w ramach wspomniane wymianki :)

Poza turkusem pojawił się również fiolet, który jest ulubionym kolorem Ani. 

Na początku był pingwinek w wydzierganym na drutach szaliczku żeby w  drodze nie zmarzł:

Potem pojawił się również notatnik na postawie kartki sztalugowej:
Dodaj napis

 Coś do kuchni - czyli karteczki na magnes idealne na lodówkę:


Świecznik na romantyczne wieczory:

I pudełeczko na niego, coby się nie zniszczył w drodze:

Troszkę przydasi:

Coś na osłodę i różne herbatki:

Był jeszcze troszkę nieudolnie zrobiony koszyczek i pocztówka, która nie stanęła do zdjęcia:) :

A na koniec wszystko się spakowało i wysłało na drugi koniec Polski!



7 komentarzy:

  1. Fajna taka wymianka i prezenty bardzo ładne. Dlaczego ja nie trafiam na takie wymianki. Muszę dokładniej śledzić blogi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to do dzieła,znaczy do śledzenia blogów! :)

      Usuń
  2. Ale cuda. Ale wymianką miałyśmy się chwalić dopiero w dzień kobiet! Ale już trudno. Świecznik jest obłędny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę zaliczyłam w takim razie wtopę :( Mam nadzieję Aniu, że się nie gniewasz.... pierwsza moja wymianka, więc następnym razem się poprawię!

      Usuń
  3. prezenty fantastyczne i jeszcze raz bardzo dziękuję moja paro wymiankowa, wszystko było mega piękne i super dopracowane-teraz z kolei ja mam nadzieję, że ty jesteś zadowolona ze swoich prezentów,że nie sprawiłąm Ci zawodu.Ja w poniedziałek się pochwalę wymianką
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jestem zadowolona! Dopiero w sobotę miałam okazję otworzyć paczuszkę bo byłam w domu :) Będę "kradła" zdjęcia Twojego prezentu dla mnie, ponieważ sama niestety nie miałam czym ich zrobić :(

      Usuń
  4. O kurcze, ten świecznik powalił mnie na kolana! Jest rewelacyjny! :) I pudełko na niego też piękne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń