piątek, 31 stycznia 2014

Miś

Karteczka z misiem, którą ostatnio zaprezentowałam znalazła już swojego właściciela :) Do karteczki powstała również zawieszka Misiowa. 

Straaasznie spodobały mi się zawieszki i inne ozdoby z filcu wykonywane przez Tęczowo. Robi piękne rzeczy, a mi zostały skrawki filcu po świątecznych prezentach, więc postanowiłam je wykorzystać. 
Zdjęcie zamieszczam za zgodą właścicielki pomysłu na misia. Mój zdecydowanie nie dosięga nawet do pięt oryginałowi, tym bardziej, że nie mam pojęcia o szyciu,ale mam nadzieję, że dziewczyna nim obdarowana będzie zadowolona.

I jeszcze raz zapraszam na bloga, który był moją inspiracją!

A oto mój twór:

4 komentarze:

  1. Świetny misio. A jeśli chodzi o kwiatuszki materiałowe to odezwij się na mój e-mail to prześlę ci kilka kursików znalezionych w sieci. Mój adres agaj5677@wp.pl. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny misio.
    Spodobały mi się Twoje kartki qullingowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiek jest świetny !!!!
    Ładnie go wykonałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń