wtorek, 28 stycznia 2014

Epizod Wielkanocny


Przejrzałam miliony stron, blogów, sklepów, które poruszały wszelkie kwestie związane z quillingiem. Zamówiłam paseczki, igłę, kupiłam również podkładkę korkową i wygrzebałam wszystkie szpilki. Tym razem stwierdziłam, że spróbuję swoich sił w kartkach wielkanocnych (tak wyprzedzając czas :)). Swoją drogą potem okazało się, że kurczaczki, baranki i jajka to jednak nie jest moja ulubiona "dziedzina" ;)
Jako osoba bardzo początkująca skorzystałam z kursów na kartki prezentowane przez Inspirello (Kartka z jajkiem oraz Kartka z barankiem). Oczywiście w trakcie robienia koncepcja nieco mi się zmieniła i daleko jej do zaprezentowanych "ideałów" ale myślę, że obdarowana nimi rodzina na święta i tak się ucieszy :)













6 komentarzy:

  1. Sliczne:) a co do torebki to jutro zspraszam na bloga bo pojawi sie tam dwie nowe torebki:) jedna ma juz wlascicielke a druga jest wolna :) moze sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze baranki :) Też kiedyś kilka zrobiłam, ale jednak kwiatowe jakoś bardziej mnie wciągnęły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest zdecydowanie podobnie! Kwiatki i tym podobne zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  3. Kasiu przyszłam zobaczyć Twoje prace i nie pisz,że robisz ,,totalny żal'' bo juz tu nie wrócę;)))
    Kochana piękne są Twoje kartki a i daję sobie głowę uciąć,że jeśli spróbujesz robić coś przestrzennego,to będzie to mistrzowskie;))
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa otuchy, już nie powiem tak ale wróć tu jeszcze kiedyś ;)

      Usuń