wtorek, 28 stycznia 2014

Dzień Babci i Dzień Dziadka

Karteczki zrobione na zamówienie na wspomniane w tytule okazje. Ja niestety nie mam już możliwości wręczenia swoim Dziadkom takich prezentów, ale wiem, że reakcja Tych, którzy je otrzymali była baardzo baaardzo pozytywna, a to dla mnie ogromna radość :)

I jeszcze z nieco innej beczki:
Zasłyszane w radiu - Pani redaktor w odpowiedzi na pytanie "Co kupić Dziadkom z okazji ich święta" stwierdziła iż "teraz taka Babcia czy Dziadek, to już nie są tacy ludzie jak kiedyś, którzy ucieszą się z kartki i kwiatka - teraz babcia oczekuje prezentu dostosowanego do jej wymagań, na przykład dobrego kremu, kosmetyków (...) dlatego warto wysilić się o coś skonkretyzowanego".
Chyba jestem tradycjonalistką i wciąż uważam, że Dziadkowie i tak najbardziej ucieszą się jak wnuki po prostu ich odwiedzą, porozmawiają, złożą życzenia...










I kartka dla dziadka z "zamówionym" traktorem ;)




3 komentarze:

  1. Świetny traktor :) Podoba mi się też kształt kartki i to drzewo widoczne przed i po jej otworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, no traktorek normalnie powalił mnie nieomalże na kolana :)) świetny po prostu! pozostałe karteczki też niczego sobie :) bardzo mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgadzam z tą wypowiedzią, że w tych czasach laurki mogą być dodatkiem, a nie prezentem. Swoim dzieciom kupię w tym roku koce w tym sklepie: http://mowiszimasz.com.pl/ i będą mogły je podarować dziadkom. Na pewno im się przydadzą, a nie są drogie.

    OdpowiedzUsuń